К53 - пневматичне амортизуюче ущільнення особливої конструкції з виступами і прохідними перетинами для амортизації в кінці ходу поршня в пневматичних циліндрах.
|
|
Переваги ущільнення
- Легко монтується
- Гарна амортизація завдяки прохідним перетинам
і автоматичному центруванні
- Може працювати у важких умовах експлуатації
Галузь застосування
Пневматичні циліндри.
Використовувані матеріали
НАЙМЕНУВАННЯ |
|
КОД МАТЕРІАЛУ |
NBR |
90 SHORE A |
NB 9001 |
PU |
92 SHORE A |
PU 9201 |
Умови експлуатації
ЗОВНІШНЄ СЕРЕДОВИЩЕ |
MAX
ТИСК
(Bar) |
MAX
ТЕМПЕРАТУРА
(°C) |
MAX
ШВИДКІСТЬ
(m/sn) |
MAX
ТИСК
(Bar) |
MAX
ТЕМПЕРАТУРА
(°C) |
MAX
ШВИДКІСТЬ
(m/sn) |
|
|
NBR |
|
|
PU |
|
Очищене, сухе і знежирене
стиснуте повітря |
12 |
-30 / +105 |
1.0 |
16 |
-30 / +80 |
1.0 |
Примітка: наведені вище дані є максимальними значеннями
і не можуть бути використані одночасно.
Шорсткість поверхні
|
Rмах (μm) |
Поверхня ковзання Ød |
≤ 4.0 |
Ширина канавки ØD |
≤ 10.0 |
Глибина канавки B
|
≤ 15.0 |
Рекомендації по установці
Ущільнення може монтуватися в закриті канавки вручну. Дуже важливо, щоб монтажні інструменти були з м'якого матеріалу і не мали гострих країв.
Перед установкою ущільнювальний елемент повинен бути змазаний маслом системи.
Загальні зауваження
Для застосування в спеціальних умовах, що вимагають високих температур, К53 може бути вироблено з матеріалу FKM.
<<< НАЗАД до переліку типорозмірів